Július 23-24.: Méregtelenítés ideje

2019. július 23-24. – Hold a Kos jegyében – Tűz elem – Termés – Fehérjék – kis jang

Ezekben a napokban nyugtalanság, türelmetlenség és fejfájás gyötörhet. Kapcsolatainkban legyünk óvatosak: csak akkor menjünk bele a konfliktushelyzetekbe, ha már lenyugodtunk. És ehhez most lehet, hogy az se elég, hogy 20-ig elszámolunk. Ha kell, akkor inkább aludjunk egyet, mielőtt olyasmit mondanánk, amit később megbánunk. Lépjünk kicsit hátrébb! Adjunk időt és teret, hogy megfontoljuk a dolgokat, tisztába jöjjünk az érzéseinkkel, felmérjük a döntési lehetőségek következményeit.
Adjunk lehetőséget, hogy megtaláljuk a mindenkinek jó megoldást és tiszta fejjel álljunk neki a megbeszélésnek! A bennünk jelentkező nyugtalanságot érdemes mozgással levezetni (séta, futás, aerobic, biciklizés, tai-chi… vagy bármi, amit szívesen csinálsz).
A kos hatással van a fejre, az arcra, az agyra, a szemre, az orra és az életerőre. Igyekezzünk minél több C-vitamint és béta-karotint juttatni szervezetünkbe. Érdemes kerülni a koffeint és cukrot. Fogyasszunk inkább zöld teát, ill. friss gyümölcsökből, vagy zöldségekből készített turmixot, vagy préselt levet. Hasznos lehet a váltott orrlyukú légzés (melyről itt írtam bővebben: .
Alvás előtt igyunk egy csésze citromfű teát, mely megnyugtat.
Az életerőt növelése érdekében pár napig fogyaszthatunk az alábbi teából: 2 adag levendula és rózsaszirom, 1-1 adag őrölt ánizsmag és fahéj.
Locsoljuk és trágyázzuk meg a természöldséget és gyümölcsfákat. Most érdemes begyűjteni a termést! Kedvez az idő a feldolgozásnak, befőzésnek.
Kedvez az idő a kenyérsütésnek.
A fogorvosi kezelést halasszuk máskorra! (Mert se a Kos, se a Bika jegyében járó Hold nem kedvez neki).

FEHÉRJE
A húsokon, tejtermékeken, tojáson kívül fehérjeforrások még:
köles, halak, gomba, hüvelyesek (pl. borsó, lencse, bab), csonthéjasok (pl. dió, mogyoró, mandula, szezám mag, napraforgó mag), tofu.

Június 28-n, ill. 14-e környékén 1+2 bejegyzést is írtam, melyek a holdnaptár ismeretébe vezetnek be és így segítenek kihasználni a holdállás szerinti energiákat, ill. megóv a csalódásoktól (pl. nem mindegy, hogy a holdhónap mely időszakában diétázunk, hiszen az aktivitást, beépülést támogató időszakban hiába nézegetjük a mérleget, az nem igen fog kevesebbet mutatni, mint eddig.)

Szeretettel:
Széplaki Viktória, Viki
Stresszoldás, agyintegráció, képességfejlesztés…